Klantcases

Benieuwd hoe we je kunnen helpen?

Meer dan 1.100 zorgorganisaties in Nederland vertrouwen op onze zorgoplossingen en diensten. We zijn trots dat we zo kunnen bijdragen aan betere zorg en minder werkdruk voor zorgverleners. Maar wie kan dat beter vertellen dan onze klanten zelf? In de klantcases hieronder delen zij hun ervaringen. Volledig op de hoogte blijven? Volg ons via social media.

Klantverhalen

De strategische stap van Zuyderland naar CLB Hosting & Security

 

De strategische stap van Zuyderland naar CLB Hosting & Security

Lees meer

Succesvolle afronding VOS-ombouw bij Franciscus Vlietland

Succesvolle afronding VOS-ombouw bij Franciscus Vlietland

 

Succesvolle afronding VOS-ombouw bij Franciscus Vlietland

Lees meer

Amerpoort over het uitbesteden van hun Hosting & Security (video)

🎥 Amerpoort over het uitbesteden van hun Hosting & Security

Lees meer

Zo houdt technologie Sami ’s nachts thuis en veilig

🎥 Amerpoort over het uitbesteden van hun Hosting & Security

Lees meer

ZGT vernieuwt VOS, MOS en MAS met CLB

Met één hand kun je niet klappen, samen bereik je veel meer!
– Ben Sawaryn, projectleider en biomedisch technoloog bij ZGT

Lees meer

Private cloud oplossing voor Heliomare

“Het heeft voor ons een probleem opgelost: betrouwbaar, veilig en het onderhoud wordt nu volledig uit handen genomen.”
Simonette Cornelisse, Coördinator Informatiemanagement

Lees meer

Gehandicaptenzorgorganisatie Zuidwester

“Het is ongelooflijk mooi om te zien hoe hard er gewerkt is en bovenal hoe zorginhoud en technologie elkaar kunnen versterken en ondersteunen. Ik kijk uit naar de verdere uitrol en naar al wat de domotica ons nog meer kan brengen, juist omdat technologie en domotica zich in een ongelooflijk rap tempo ontwikkelen.”

Lees meer

Het CLB Academy traject bij OLVG

 “De Zorgcoach van de CLB Academy, die ons heeft begeleid en gecoacht, vormt een onmisbaar puzzelstuk in het implementatieproces.”

Lees meer

Alarmoptimalisatie op de kinderafdeling van Treant

“Ik werd zo gestrest van al die meldingen, nu voel ik veel meer rust en heb echt een hele fijne werkdag.”
Aldus een zorgverlener van Treant Zorggroep, locatie Scheper in Emmen.

Lees meer

Zorgoplossing Warande Heerenwegen

“De flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid die het systeem van CLB biedt, is geweldig. Vanuit de zorg horen we alleen maar lovende reacties op het vernieuwde CLB Verpleegoproepsysteem. Er is nu meer rust en overzicht op de werkvloer.”

Lees meer

Ouderenzorgorganisatie Vivent

“Als je zorg nodig hebt, is het belangrijk dat je zelf blijft gaan over je eigen leven. Dat je hulp kunt vragen als dat nodig is, maar ook je persoonlijke ruimte behoudt. Het nieuwe VOS is een aanvulling op de ogen van onze zorgcollega’s. We zorgen voor een veilige omgeving met aandacht voor de behoeften van de bewoner. We gaan over op één systeem voor heel Vivent waarmee we nu en de in de toekomst goede en veilige zorg kunnen leveren. Dat doen we samen met CLB.”

Lees meer

Atlant over zorgtechnologie en een slimme aanbesteding

Hun belangrijkste tip? “Neem voldoende tijd en ruimte voor de implementatie en betrek medewerkers en bewoners al vanaf het begin bij een aanbestedingstraject.”

Lees meer

Zuyderland over het Medisch Oproepsysteem

“Het systeem alarmeert automatisch als een patiënt door een grens gaat, zodat je direct weet dat je moet handelen. Tot die tijd kun je gewoon bezig zijn met de reguliere patiëntenzorg. Dit bespaart veel tijd en maakt de zorg efficiënter en effectiever!’’

Maurice Janssen, Klinisch Fysicus

Lees meer

Atlant, ouderenzorgorganisatie

“CLB beseft hoe belangrijk het is om de juiste kennis over de zorgtechnologie over te brengen. Daarnaast zijn ze ook in staat de vertaalslag te maken tussen de zorg en techniek. Daar ligt hun kracht.” 

Lees meer

Warande Ouderenzorgorganisatie

“Jullie hebben heel kundige mensen rondlopen. Het maakt bijvoorbeeld echt wel een verschil of je iemand langs krijgt die gewoon zijn werk doet van 9 tot 5 en weer weggaat of iemand die zichtbaar passie voor het vak heeft. De technici van CLB nemen elke vraag serieus en denken proactief mee. Dat is heel fijn.”

Lees meer

Uitluisterapparatuur in de nachtzorg

Hun belangrijkste tip? “Neem voldoende tijd en ruimte voor de implementatie en betrek medewerkers en bewoners al vanaf het begin bij een aanbestedingstraject.”

Lees meer